Rólunk

Rólunk

 

Cégünk fő profilja webáruházak logisztikai kiszolgálása.

Néhány éve webshop tulajdonosként azt tapasztaltuk, hogy az üzlemeltetés rengeteg teendővel jár. Termékbeszerzés, marketing, ügyfélszolgálat, stb. Rájöttünk, hogy egyedül elvégezni az összes feladatot úgy, hogy minden olajozottan működjön, lehetetlen. Mindemellett sok vásárlónk jelezte, hogy szívesen venné át személyesen a csomagját, ha erre lenne mód. Valaki azért, mert így nagyobb volt a bizalma felénk, mások azért, mert nem volt idejük a futárt várni otthon és akkor jöttek a csomagjukért, amikor akartak. Úgy döntöttünk, hogy kiszervezzük a feladatokat, de sajnos nem találtunk hozzá megfelelő szolgáltatót. Elkezdtük mi magunk átgondolni, mit várnánk egy ilyen szolgáltatótól, milyen feltéteteleknek kellene megfelelnie, milyen árat fizetnénk szívesen egy csomag átadásáért, hogyan bánjanak az ügyfeleinkkel, stb., így alakult meg az elogisztika.  Nyitottunk egy csomagpontot, ahol személyesen át lehetett venni a megrendelt termékeket. Először csak a saját webshopjaink csomagjait adtuk át, aztán lettek partnereink, akik szintén ezekkel az igényekkel találtak meg bennünket. Egy-két év után nagyobbra cseréltük a csomagpontunkat, mert megszaporodtak a csomagok és az ügyfelek. Szolgáltatásainkat kibővítettük, már nem csak személyes átadópontként működünk, hanem létrejött futárflottánk is, amely kedvező díjakkal szállít házhoz általunk. Vállalunk raktározást és csomagfeladást, illetve csomagok Pick Pack pontra való eljuttatását is. Igényes környezetben adjuk át partnereink csomagjait és mindent megteszünk azért, hogy minden vásárló elégedett legyen.

Online rendszerünket folyamatosan fejlesztjük, hogy minden folyamat, akár a csomagátadás, akár a raktárkészlet nyilvántartás minél egyszerűbben és gyorsabban menjen.

Környezettudatosság

 

Miért érdemes bennünket választania?

·   Személyes átvételi pontot biztosítunk Budapest legforgalmasabb csomópontján

·   Képviseljük webáruházadat a vevőid felé mintha saját irodád lenne

  • Olcsóbban és költséghatékonyabban dolgozunk, mert a saját raktár, emberi és dologi erőforrások fenntartása minden járulékos költségével együtt rendszerint többe kerül, mintha minket alkalmazna.

 

·   Nem kell üzlethelyiséget bérelned

·   Megszűnnek az alkalmazottal járó terhek

·   Tulajdonosként kevesebb ügyfélszolgálati munkát kell végezned

·   A csomagok akkor is megérkeznek a vevőhöz, mikor nyaralsz  vagy üzleted fejlesztésével foglalkozol

·   mert te és kollégáid sok apró, napi operatív feladattól szabadulhattok meg

·   idődet, erőforrásaidat az elsődleges értékteremtő folyamatokra koncentrálhatod

·   olcsóbban, költséghatékonyabban dolgozunk???

·   beruházást vagy fixköltség-növekedést spórolhatsz meg

·   forrásokat szabadíthatsz fel

·   a saját raktárod lehet

 

A kifejezés nincs kapcsolva egyetlen tartalomhoz sem.

Feliratkozás RSS - Rólunk csatornájára